אחוזי הצפייה בתוכנית טלוויזיה מסוימת, וסידור תוכניות הטלוויזיה בסדר פופולריות יורד.בטלוויזיה המסחרית הרייטינג הוא חשוב משום שכך יותר פרסומות ירצו להופיע בהפסקות של תוכניות טלוויזיה,. ככל שהרייטינג גבוה זה אומר שיותר אנשים צופים וכך יותר פרסומות ירצו להיות משודרות בזמן זה והן יזכו ליותר חשיפה.
לדוגמא -במהלך השידור של האח הגדול יש כמות רייטינג גבוהה מאוד ולכן הם יוצאים להפסקת פרסומות כמעט כל עשר דקות .ההפסקת פרסומות מקנה למפיקים סכומים רבים משום שיותר אנשים נחשפים לפרסומות בזמן שהם צופים באח הגדול.דוגמא לרייטינג בישראל(מהגבוה לנמוך)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה