שיטת הפיפל מיטר-קיים שלט מיוחד לכבין 400-600 משפחות בארץ.דרך שלט זה נרשמות התוכניות בה צופה בן המשפחה,זמן הצפייה וכמות הצופים.מדידה בדרך זו נועדה לשרת את הדרך לקביעת המחירים של תשדירי הפרסומות. לדוגמא -אם יש תוכנית עם כמות רייטינג גבוהה משתלם למפיקים לשים הרבה פרסומות משום שככה ירוויחו יותר כסף.
שיטת הסקר הטלפוני-שיטה זו נועדה כדי לבדוק אם הצופה זוכר את הפרסומות שהוקרנו בתוכנית.ואם הצופה רכש את המוצר שראה בפרסומת.
שיטה זו נועדה גם כדי לראות אם הצופה הבין את תוכן הפרסומת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה